Hallitus

Yhdistyksen hallitus valitaan vuosittain syyskokouksessa ja se kokoontuu kerran kuukaudessa ennen kuukausitapaamista.
Hallitukseen kuuluu puheenjohtaja ja neljä jäsentä.
Uuden hallituksen järjestäytymiskokous on sopinut alla olevast linkistä löytyvät hallituksen jäsenten tehtävät.
Nimet ja yhteystiedot ovat Yhteystietoja-sivulla.

Hallitus 2024
Syyskokous 21.11.2023 päätti, että hallituksen jäsenet 1.1.2024 alkaen ovat puheenjohtaja Petri Hyvönen, Ritva Lehto (uusi), Margareta Lepänaho, Alf Lindholm ja Satu Sainomaa, kts kuva alla.

Syksyllä hallitus laatii toimintasuunnitelman tulevalle vuodelle. Alkuvuonna kootaan vuosikertomus edellisestä vuodesta.
Toimintasuunnitelma ja vuosikertomus löytyvät omalta alasivultaan

Hallitus etsii ja nimeää yhdyshenkilöitä mm. tiedottamiseen, kerhoihin, matkoihin, kokousten järjestämiseen.
Toimintaa kerhoissa ja matkoilla ohjaavat käytännössä yhdyshenkilöt yhteistyössä.

Hallitukseen ja yhdyshenkilöiksi kannattaa tarjoutua. Hallituksessa ja vastuuhenkilönä opit tuntemaan jäsenistöä, toimintaa ja muita yhdistyksiä. Mukana voit olla sen verran kuin haluat.

Jos sinulla on kysyttävää, niin ota yhteys hallituksen jäseneen, joitten yhteystiedot löydät viimeiseltä nettisivulta

Loviisan seniorien hallitus vuonna 2024, henkilöt vasemmalta alkaen:
Margareta Lepänaho, Petri Hyvönen, Satu Sainomaa, Alf Lindholm, Ritva Lehto