2021 toiminta

Keilailukerhon syyskausi 2021

Kerhonvetäjän viesti 23.8.2021

Hei seniorikeilaaja

Kesä on pikkuhiljaa jäämässä taakse ja siirrymme syksyä kohti.Tämä tuo vanhan harrastuksen uudelleen esille.Aloittelemme toimintaamme tostainna syyskuun  2 pv klo 15.00

Keilahallin kahvio on uusiutunut ja uusi yrittäjä on kahvittelun alkutaipaleella.

Osa keilaajista onkin jo varmaan käynyt kokeilemassa taitojensa säilymistä pitkän tauon jälkeen.

Tässä yhteydessä pyytäisin senioreita ilmoittamaan minulle harrastuksen jatkuvan  edes silloin tällöin, niin pystyn keilahallin kanssa  paremmin sopimaan vapaista tunneista.

Toivotan kaikille mukavaa alkavaa syksyä ja antoisia yhdessä vietettyjä keilatunteja.

Simo Palomäki

P.S.kaatorikasta kautta kaikille.
simo.palomaki@sulo.fi
Tel:0401421925

Keilailun alkeiskurssi 2021

Keilahallilla järjestetään ajoittain alkeiskurssi aloitteleville keilaajille.
Seuraava alkeiskurssi alkaa 8.11., kts. alla oleva linkki sekä keilahallin nettisivu

Keilakerhon kevätkausi 2021

Kerhonvetäjän Simo Palomäen sähköposti seniorikeilaajille 19.1.2021:

Hei keilaajat,
Viime viikolla pääsimme jo aloittelemaan kevätkauden toimintaa.Tosin osallistujia ei vielä ollut mukana koviinkaan montaa.
Jatkamme harjoituksia kuitenkin to 21.01.2021 klo 15-16.

Syyskauden 2020 kilpailun palkinnot jakaantuivat seuraavasti
1. Jukka Kuusela    3x keilausta
2. Ralf Hansson     2x keilausta
3. Kari Sipola      1x keilausta
Paras lady:
Rita Kallonen       1x keilausta.

Palkintokortit saa minulta tavattessa.
Katsotaan terveystilannetta ja aktiviteettia voidaanko kilpailuja jatkaa tällä kaudella.
Ollaan varovaisia ja hoidetaan korona pois päiviltä.

Simo