2024 toiminta

Kesäpelimme alkavat Rönnäsin Puisto kentällä keskiviikkona 8.5 klo 10 ja jatkuvat 22.5, 5.6, 19.6 eli parittomien viikkojen keskiviikkoisin viimeisen ollessa 11.9. Mestaruuskisamme alustavasti Merikentällä 18.9. Pelitapamme ei ole muutoksia, pistebogey, sijoituspisteet kuudesta (6) parhaasta kierroksesta ratkaisevat loppusijoitukset. Muutos palkintojen jaossa; en enää jaa erillisiä palkintoja (rasitti liikaa). Ilmoittautuminen NexGolfin kautta tai toimisto@seagolf.fi puh 0207862696 edeltävän tiistain klo 14 mennessä. Kilpailu maksu 5€ peritään toimiston toimesta.

Kesän muita tiedossa olevia golfkisoja: Patina mestaruuskisat 2024 Rauman golfissa to 6.6.2024. Katso kutsu alla; ilmoittaudu ohjeen mukaan caddiemaster@raumagolf.fi ja minulle. Kutsu löytyy myös Patina lehdestä 1/2024. Joukkueen/t ilmoitan sitten 22.5, kun ne on päätetty.

Uudenmaan piirin golftapahtuma on tänä vuonna Pickala golfissa ti 27.8.2024, tarkemmat tiedot kutsussa alla.

Kerhon vetäjä Pekka

PATINA GOLF, Rauman golf-kentällä to 6.6.2024, yhteislähtö klo 9.00

• kilpailukutsu sääntöineen ja järjestelyineen alla olevassa linkissä (löytyy myös yhdistyksen etusivulta / uutisia senioriliitosta)

Patina Golf 2024 Kilpailukutsu, Rauma 06.06.2024

Uudenmaan piirin mestaruuskisa 27.8.2024, Pickala Golf / Park

OSOITE: Pickala Golf, Golfkuja 5, 02580 Siuntio; Caddiemaster puhelin: 0600 550 984

OHJELMA: klo 8:45 tervetuloa + kisainfo ja yhteislähtö klo 9:30
Ruokailu kilpailun jälkeen klubilla
Palkintojenjako suoritetaan paikan päällä kisan jälkeen tulosten selvittyä

PELIMUOTO: Tasoituksellinen pistebogey, pelataan tiiltä 50, slope lasketaan tarkasta tasoituksesta max 35

SARJAT: Miehet, naiset, erikoiskilpailu (väylä 11 lähimmäs lippua yhdellä lyönnillä) ja joukkuemestaruus
Joukkuetulokseen lasketaan yhdistyksen kolmen parhaiten onnistuneen pelaajan pistebogey-tulos periaatteella kaksi miestä ja yksi nainen tai päinvastoin.

KUSTANNUS: 70 €, sisältää pelimaksun, kärryn, rangen käytön ja ruokailun pelin jälkeen.
Osallistumismaksu Pickala golfin omilta pelioikeudenhaltijoilta 35 €.
Osallistujamaksut: Kirkkonummen kansalliset seniorit ry:n tilille FI12 4006 0010 1560 20 viite 122425
Viitenumeroa on ehdottomasti käytettävä maksussa! Maksun eräpäivä viimeistään 15.8.2024.
Golfautoja on myös varattu käyttöömme pelaajille, auton hinta on 37 € ja jaettavissa kahden pelaajan kesken. Autoja on rajoitetusti. Varaa auto etukäteen Pickala golfin caddiemasterilta. Auto maksetaan caddiemasterille saapuessanne tapahtumaan.
Harjoituskierros 60 €/ kierros, voimassa 26.-29.8.2024. Harjoituskierros varaus ja maksu caddiemasterille.

ILMOITTAUTUMINEN Osallistujat ilmoittautuvat Senioriliitto-applikaation tai Uudenmaan senioripiirin kotisivujen (Tapahtumat) kautta. Ilmoittautumisen yhteydessä annettava kaikki kaavakkeessa vaaditut tiedot. Ilmoittautuminen viimeistään 15.8.2024.

Tervetuloa Pickala Golfiin!
Kirkkonummen kansalliset seniorit ry Pickala Golf Oy