Edunvalvonta

Loviisassa

Vanhusneuvosto

Petri Hyvönen on yhdistyksemme edustaja ja Margareta Lepänaho varaedustaja Loviisan kaupungin vanhusneuvostossa kaudelle 2021-2025

Hyvinvointialue

Hyvinvointialueet aloittavat toimintansa vuoden 2023 alusta ja juuri valittiin uuden hyvinvointialueen vanhusneuvosto johon Loviisasta valittiin kaksi edustajaa, josita toinen on pj Petri Hyvönen Loviisan Senioreiden edustajana.

Valtakunnallisesti

Kansallinen senioriliitto

Kattojärjestömme Kansallinen senioriliitto ry valvoo jäsentensä taloudellisia ja sosiaalisia etuja valtakunnallisella tasolla. Se pyrkii tukemaan eläkeläisten ja ikäihmisten yhteiskunnallista osallistumista tasavertaisina toimijoina muiden väestöryhmien kanssa.

EETU ry

Senioriliitto on neljänneksi suurin kuudesta eläkeläisjärjestöstä, jotka ovat perustaneet yhteistoimintaelimekseen edunvalvonnassa Eläkeläisliittojen etujärjestö EETURY.fi.