Vuosi 2022

Kuukausitapaamisten paikka syyskauden 2022 ajan on Loviisan seurakuntakoti, Itäinen Tullikatu 6
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠(Ennakkotiedoissa mainittu kokoontumispaikan muutos siirtyy ensi vuodelle)
Ajankohta on kuukauden kolmas tiistai ellei muuta ilmoiteta. Tapaamiset alkavat klo 14 ja päättyvät viimeistään klo 16. Tapaamisten alussa on pullakahvit, hinta 3€, jolla osaltaan maksamme tilavuokraa .

Esitykset tapaamisissa:

Kevätkausi 2022

tammikuu ti 18.1 : tapaaminen peruutettu koronarajoitusten vuoksi
helmikuu ti 15.2: Esityksen aihe ajankohtainen "Nettihuijaukset", alustajana Kai Nyyssönen. Esitys on luettavissa sivulta "Kuukausitapaamisten esityksiä"
maaliskuu 15.3  Kevätkokous, Kehonhuolto (Åsa Hagstedt) sekä
jäsenkorttiapplikaation esittely (Satu Sainomaa)
huhtikuu 19.4: Sote ja senioripalvelut, perusturvajohtaja Carita Schröder
toukokuu 10.5 (huom. kk toinen tiistai): Syntymäpäiväjuhla Seurahuoneella

Syyskausi 2022

syyskuu 20.9.  Asianajaja Nina Antas puhuu aiheesta "Edunvalvonta".
lokakuu 18.10: Muistiohjaaja Emilia Eklund esittelee "Muistiluotsi"- toimintaa ja pitää 30 min. muistikummituokion, jossa vuorovaikutteisesti käsitellään muistisairauksia ja niitten ymmärtämistä.
marraskuu 15.11: Elintarviketiet. kand. Marianna Markkanen puhuu:
"Ravitsemus jaksamisen ja mielen hyvinvoinnin tukena"
lisäksi yhdistyksen syyskokous.
Syyskokouskutsu alla olevasta linkistä. Kokouksessa käsiteltävät asiat
on jaettu jäsenille sähköpostilla

Joulupäivällinen tiistaina 13.12 klo 16 , paikka lounasravintola  Fellmanni, Johtajantie 12. Ilmoittaudu sihteerille 7.12. mennessä. Lisätietoa alla.